top of page

De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en heeft direct contact met de klanten. Ook binnen het bedrijf zal een chauffeur goed moeten kunnen communiceren met leidinggevenden en collega's.

 

Doelgroep:

De doelgroep bestaat uit al in de bedrijfstak werkende vrachtwagenchauffeurs. Voor het volgen van deze cursus zijn geen verdere toelatingseisen gesteld.

 

Doel:

Het doel van deze training is het trainen/bijscholen van de in de sector transport en logistiek werkzame chauffeurs.Zij leren in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen ten opzichte van collega's, leidinggevenden en klanten.

 

Inhoud:

• Het op de juiste wijze omgaan met mensen binnen en buiten het bedrijf aan de orde
• Representativiteit/beroepshouding
• Klantbenadering/commercieel gedrag/informatie functie
• Omgaan met stress situaties
• Klachtenafhandeling
• Correcte manier van mondelinge en schriftelijk communicatie

 

Cursusduur:

1 dag (7 uur)

 

Resultaat:

Cursist ontvangt na deelname een certificaat.

 

Groepsgrootte:

8-10 personen.

 

Cursuslocatie:
Er is een speciaal in-company traject beschikbaar dat op elke gewenste plaats in Nederland uitvoerbaar is, anders op locatie bij A1 Automotive.

 

 

 

Klantgerichte communicatie

Voordelen

Nascholing Code 95

Telt mee voor 7 punten

Zeer ervaren docenten

Gecertificeerde opleidingen

Subsidies mogelijk

Opleidingen in heel Nederland

 

Betaling

Op basis van volumeafspraken is tariefaanpassing mogelijk.

Alle prijzen zijn incl. aan- en afmeldkosten CCV, lunch,                 maar excl. BTW.

 

bottom of page