De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en heeft direct contact met de klanten. Ook binnen het bedrijf zal een chauffeur goed moeten kunnen communiceren met leidinggevenden en collega's.
Doelgroep:
De doelgroep bestaat uit al in de bedrijfstak werkende vrachtwagenchauffeurs. Voor het volgen van deze cursus zijn geen verdere toelatingseisen gesteld.
Doel:
Het doel van deze training is het trainen/bijscholen van de in de sector transport en logistiek werkzame chauffeurs.Zij leren in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen ten opzichte van collega's, leidinggevenden en klanten.
Inhoud:
• Het op de juiste wijze omgaan met mensen binnen en buiten het bedrijf aan de orde
• Representativiteit/beroepshouding
• Klantbenadering/commercieel gedrag/informatie functie
• Omgaan met stress situaties
• Klachtenafhandeling
• Correcte manier van mondelinge en schriftelijk communicatie
Cursusduur:
1 dag (7 uur)
Resultaat:
Cursist ontvangt na deelname een certificaat.
Groepsgrootte:
8-10 personen.
Cursuslocatie:
Er is een speciaal in-company traject beschikbaar dat op elke gewenste plaats in Nederland uitvoerbaar is, anders op locatie bij A1 Automotive.
Klantgerichte communicatie
Voordelen
• Nascholing Code 95
• Telt mee voor 7 punten
• Zeer ervaren docenten
• Gecertificeerde opleidingen
• Subsidies mogelijk
• Opleidingen in heel Nederland
Betaling
Op basis van volumeafspraken is tariefaanpassing mogelijk.
Alle prijzen zijn incl. aan- en afmeldkosten CCV, lunch, maar excl. BTW.